Godt nyttår, 2013!

DSC_2033DSC_2035DSC_2044
Hei hei, og godt nytt år, alle sammen! Tenk, da har det blitt 2013, og vi har kommet til et helt nytt år. Jeg føler enda at jeg lever i oktober, og har derfor ikke satt opp noen nyttårsforsett, men likevel står jeg med åpne armer for det kommende året.

Overgangen til det nye året feiret jeg med familien i Romsdal. Mamma, Andreas, Farmor, onkel Geir, tante Tordis, Anne Marte, Bernt Kristian, Siv og Gisle, noe som var veldig koselig! Vi spiste kalkun til middag og ellers kaker og godsaker senere, sammen med god drikke. Vi holdt oss inne, snakket og så litt på TV. Men da klokken nærmet seg tolv, måtte vi selvfølgelig ut å se på rakettene. Jeg holdt meg for det meste bak kameraet, for å prøve å få til noen blinkskudd, men fikk tent litt stjernestudd på slutten av feiringen. På bilde under var det derimot Andreas som stod bak kameraet, mens Bernt Kristian, Gisle, Anne Marte og jeg prøvde oss på et 2013-bilde:DSC_2093
Håper alle fikk en fin feiring!
-Elise

One thought on “Godt nyttår, 2013!

Legg igjen en kommentar

