Et lite sammendrag av mitt 2012

JANUAR:

– Jeg deltok i UKM både med sang og fotografier, og stilte ut disse bildene:

DSC_3699_2 DSC_5863_1sharpen DSC_7000_1

FEBRUAR:
– Best døde, og jeg gikk gjennom en veldig tung periode.

DSC_9130

MARS:
– Jeg sørget mye etter tapet av Best, og ellers skjedde det lite denne måneden. Men jeg var i hvert fall veldig fokusert på alt som hadde med skolen å gjøre, og strevde med utallige innleveringer, tentamener, prøver og prøve-eksamener.

APRIL:
– Besto teorien på bil.
– Var utplassert på Selje Hotel på Selje Spa Thalasso sammen med Oda:

DSC_0254

Desktop17

– Var en tur i Bergen.
– Byttet bloggplattform fra blogg.no til wordpress.com.

MAI:
– Ble endelig 18 år, og «feiret» den i Seljord.
– Det ble sommer i Ålesund:

klassen

– Jeg hadde eksamen i norsk.

JUNI:
– «Gøy På Landet» var på besøk i Vestnes:

GøyPåLandet_4

– Jeg var i bryllup til Mette og Kim Are i Trøndelag:

Bryllup2

– Var på David Guetta -konsert i Oslo:

David_Guetta3

– Var på korpstur til Trondheim.
– Fikk brev fra fylket om at VG3 hudpleie ville bli lagt ned i Ålesund, og at jeg måtte flytte ut av fylke for å fortsette utdanningen min.
– Reiste ned (én måned) til Selje for å jobbe på hotellet igjen.

JULI:
– Jobbet nesten hver dag på Selje Hotel:

Risnakken10

– Bestemte meg for å flytte til Trondheim (til høsten), og måtte dermed flytte ut av hybelen i Ålesund.
– Tok lappen på bil!

20120716-171828.jpg

– Reiste på ferietur til Thailand med familien.

AUGUST:
– Landet i Phuket (Thailand) etter 30 timer reising, og sjekket inn på et hotell i Bang Tao for ett par dager.
– «Flyttet» til Kata, og bodde på Metadee i to uker:

Thailand_dag_3_9

– Ridde på en elefant for første gang:

Thailand_dag_3_elefant9

– Prøvde parasailing for første gang:

Parasailing_17

– Flyttet til Trondheim.

SEPTEMBER:
– Begynte på VG3 hudpleie i Malvik.
– Var mye ute og festet.
– Begynte for alvor å trene.

OKTOBER:
– Hadde «høstferie» og reiste hjem til Romsdal for første gang, siden jeg flyttet.
– Var på Fjellstua (i Ålesund) for første gang:

Fjellstua_2

– Det ble vinter i Trondheim:

Snø_1_2

– Eksosanlegget på bilen falt av.

NOVEMBER:
– Trente veldig mye.
– Var i sjokk over kulden her oppe i trøndelag.
– Blogget generelt lite, men hadde en god del oppgaver og kurs på skolen.

DESEMBER:
– Var fortsatt i sjokk over kulden, og målte -19 grader i Malvik.
– Kom hjem med fly til Romsdal igjen, og tilbringte helgen med familie og venner:

DSC_0397

– Kjørte ned fra trøndelag til juleferien, og feiret jul med familien:

IMG_0050

– Feiret nyttår med slekta:

DSC_2035

-Elise

Legg igjen en kommentar

