Take me back to the gym

DSC_0477DSC_0547
I morgen feirer faktisk bloggen min fire år, og her sitter jeg, bloggeren, som tidenes slappeste skribent. Det er ferie, jul og det finnes plenty av tid til å skrive, poste og ha det gøy med både fotografi og blogging. Likevel har jeg valgt å se litt bort ifra bloggen en periode, rett og slett fordi motivasjonen har vært på bunn. Jeg har ikke akkurat hatt de største historiene å fortelle, og heller ikke de flotteste bildene å dele, og derfor har jeg bare utsatt bloggingen hele tiden. Dessverre.

Men om dere lurer: julen har vært som den bruker å være – avslappet. Jeg har repetert det å sove lenge, spise mat, se tv, og lese til tentamen – nå i en uke. Så nå er jeg så utrolig lei av alt som heter avslapping, at jeg tror jeg snart faller om. For å være ærlig, så lengter jeg faktisk helt sykt til å komme meg på treningssenteret igjen! Men siden jeg befinner meg sånn cirka 250 km fra treningssenteret «mitt», noe som ja… er litt langt å reise… for en treningsøkt… har jeg krysset fingre og tær og håpt på et bra vintervær i dag, slik at jeg i det minste kunne ta meg en skitur i dag. Men hva tror du det ble a? 5 grader og regn. Rene sommeren, med andre ord.

Håper alle har hatt en fin jul!
-Elise

Legg igjen en kommentar

