Julaften

IMG_0050 IMG_0051 IMG_0061 IMG_0084Til tross for at jeg i går våknet med noe som ligner på influensa, og var ganske redusert, fikk jeg en fin julefeiring likevel. Jeg startet dagen med en dusj, før jeg satt meg godt til rette i godstolen for å se «Tre Nøtter til Askepott». Og som en tradisjon gikk jeg for å ordne meg en stund før filmen var ferdig, slik at jeg skulle rekke å komme meg til kirka og spille sammen med korpsgjengen, som jeg ikke har sett siden i sommer. Men mens jeg stod og rettet håret, seg jeg bare sammen, hodet dunket, jeg hadde vondt i hele kroppen, og måtte bare legge meg i fosterstilling på sofaen. Dermed var det bare å droppe kirka, og se frem til å svelge noen smertestillende/febernedsettende, og komme seg i seng. Og der forble jeg i fem timer.

Da klokken nærmet seg halv syv, våknet jeg og følte meg frisk og fin. Smertene var borte, og jeg følte jeg hadde sovet ifra meg syken. Heldigvis! Det var vel kanskje tablettene som gjorde det, siden jeg ble dårlig igjen ved midnatt. Men jeg fikk i hvert fall en kjempefin julaften med Mamma og Andreas! Det ble pinnekjøtt til middag, åpning av julepresanger, før vi tilslutt avsluttet julekvelden med riskrem og is. Det eneste som manglet var Pappa, som også skulle vært her, men som dessverre måtte jobbe i år.

Ellers så skal jeg vise dere gavene jeg fikk i ett eget innlegg!
-Elise

Legg igjen en kommentar

