Jul i sentrum

DSC_0404DSC_0445DSC_0447DSC_0486DSC_0433Midt i mellom pakkingen og matlagingen etter skolen i dag, kom jeg plutselig på at jeg ikke hadde sett Trondheim sentrum siden det ble pyntet til jul der. Jeg hadde jo blant annet hørt at det stod et kjempestort juletre midt på torget, og at gatene var pyntet med masse lys og pynt. Så siden jeg reiser hjemover i morgen, måtte jeg bare reise innover der i dag slik at jeg skulle få sett det, i tilfelle de hadde ryddet det bort til jeg kommer oppover igjen i januar, (eller hvis verden går under i morgen da… heh).

Bare det å gå rundt i gatene, se på juletreet, lysene og se folkemengden med julegaver i hendene, gav så utrolig mye julestemning! Så jeg gikk bare rundt og rundt i gatene i over én time, bare for å se og ta bilder av det jeg så.
-Elise

One thought on “Jul i sentrum

Legg igjen en kommentar

