Den siste skoleuken

Den siste skoleuken går allerede mot slutten, og nå gjenstår det bare to dager igjen med skole, før jeg kjører i vei mot Romsdalen igjen! Jippi! Jeg var der jo som sagt i helga som var, og koste meg kjempemye med både familie og venner. Men likevel skal det bli godt å komme hjem nå til juleferien også! Julekaker, julefilmer, julesanger, julemat, julepakker – ahh jul! Og nyttår!

Ellers så skulle jeg så gjerne ha sagt at jeg bare skal slappe av, men dessverre må jeg nok legge av en del tid til lesing, i ferien. For bare to dager etter at skolen begynner på igjen, skal jeg nemlig ha praktisk heldagsprøve  i hudpleiefaget! Og for å understreke dette; det er noe jeg ser veldig lite positivt på, for å si det sånn. Det blir nesten som en eksamen, så jeg kan komme opp i så og si alt vi har lært, og jeg kan få spørsmål om så og si hva som helst! Åhh Gud, Jesus, den Hellige Ånd, Buddah, Vishnu, Shiva og alle dere andre – vær med meg!DSC_0830-Elise

Legg igjen en kommentar

