Ny jakke

DSC_0455DSC_0421DSC_0430Åh, jeg elsker den nye jakken jeg har fått fra Mamma og Pappa! Etter uker med et konstant to-siffret minustall på termometeret, tre lag is på bilruten, fyst inngangsdør på hybelen, og gåsehud på hele kroppen, hadde jeg ikke annet valg enn å kjøpe meg en ny, varmere og bedre jakke, for dette stedet (Trondheim), man nærmest kan kalle Nordpolen! Hvordan dere i de nordligere fylkene overlever, skjønner jeg ikke. For makan til en kaldere vinter har jeg aldri opplevd. Men ja – i hvert fall så falt valget på denne dunjakken fra Bergans, som er kjempegod og varm! Men selv om jeg elsker jakken, så slår den likevel ikke julegaven jeg fikk fra dem i dag! For det må seriøst være tidenes beste julegave! Jeg skal fortelle mer om den senere, men akkurat nå skal jeg legge meg i sengen min her hjemme i Romsdalen!

-Elise

Legg igjen en kommentar

