Instagram @elisefurland

Insta1Insta3 Insta4Insta5
Utdrag fra bildene mine på Instagram. 

Siden jeg er så dårlig til å oppdatere bloggen min daglig med innlegg og bilder, her på bloggen, tenkte jeg igjen å minne dere på at jeg har Instagram! Der legger jeg ut bilder nesten hver dag, og de bildene blir som regel ikke lagt ut på bloggen. Så hvis noen av dere eventuelt vil følge meg der, så kaller jeg meg elisefurland.

Har du Instagram? Isåfall, hva kaller du deg?
-Elise

Legg igjen en kommentar

