Russ 2013

bilde1               bilde
Siden jeg går sisteåret på hudpleie nå, (som vil si at jeg er ferdig utdannet hudpleier/hudterapaut i juni!!), så skal være russ i år! Jeg gleder meg så sinnssykt til å sprade rundt i russeklær, fjase rundt og gjøre russeknuter med de herlige trønderne her oppe! Likevel tror jeg russen her er litt annerledes her oppe i forhold til Ålesund, for eksempel. I Ålesund er det veldig «viktig» med russetreff og russebiler. Men her i Trondheim har russetreffene såvidt blitt nevnt blant folk, og ellers virker det ikke som at ordet russebil engang eksisterer her oppe. Så i sted måtte jeg bare spørre en klassevenninne litt om det; «Haha, er det sånn at russen her oppe bare bruker å ta buss eller?», «Ja? Jeg har bare sett én russebil i hele mitt liv jeg», svarte hun – helt seriøst! Haha, jaja!

Andre som er russ i år?
-Elise

Legg igjen en kommentar

