Endelig desember

DSC_0426DSC_0425Endelig har det blitt desember! Åhh, som jeg har gledet meg til denne måneden. Ikke bare kan jeg begynne å skrape på flax-kalenderen og se julekalendere på TVen, men jeg skal hjem om to uker, jeg får juleferie om tre uker, jeg skal se familien og vennene mine igjen, og ja – det er jul! Eller hvis verden går under den 21. desember… Da blir det litt verre.

Julestemningen har jeg i hvert fall fått i massevis! Jeg hører på julemusikk nesten hele tiden, og smiler fra øre til øre hver gang jeg ser noen pynter til jul. Det eneste som mangler er kanskje snøen, som dere ser på bildene. Men selv om det ikke er snø, så er det sykt kaldt ute! Temperaturen har ligget på rundt -8 grader i dag, men i følge Storm.no føles det ut som det er -16 grader pga. vinden! Og for å si det sånn – det føles!! Skal man unngå å fryse tror jeg man må kle på seg fem termodresser, åtte par ullsokker, to luer og tre par hansker. Med andre ord: jeg holder på å dø hver gang jeg skal ut av huset!

Ellers har jeg i dag sittet med en skoleoppgave som skulle leveres i kveld, jeg har møtt Marina og hennes nye chihuahua, jeg har slappet av med Linn-Kristin og Marion, og snart skal jeg ta turen på trening, før det trolig blir en rolig kveld hjemme.

Håper dere har det fint!
-Elise

Legg igjen en kommentar

