Foto: Clouds

Den siste uken har egentlig bare gått til å snufse, hoste, ligge på senga og slappe av, og å forberede seg til en halvdagsprøve jeg hadde på mandag. Den var om hudpleie og aldring, og etter mye tvil og gruing i forveien, tror jeg faktisk at prøven gikk bra – heldigvis!

Ellers har lite skjedd, så jeg har derfor lite å komme med. Men nå begynner i hvert fall forkjølelsen å bli bedre, og jeg kan endelig begynne å komme meg ut litt igjen. Var på treningssenteret både i går og i dag, noe som i hvert fall er en start.

Håper dere har det bra!
-Elise

Legg igjen en kommentar

