A black n white day

Da var det igjen klart for den årlige syken. Om noen av dere husker det, så slet jeg veldig med bihulebetennelse i fjor vinter, mens i år er det halsbetennelse og en heftig forkjølelse, som har inntruffet meg. Heldigvis er ikke syken like aggressiv i år som i fjor, men jeg sitter jo her med halstabletter, nesespray og tørkepapir. Men alt går fint, bortsett fra trening, som jeg har lagt bort for uken. Jeg trente mandag og tirsdag, men ble straks verre. Derfor har dager med avslapping, gløgg og PC blitt prioritert istedenfor.

Ellers hadde vi kurs med Gatineau Paris på skolen i går. Et hudpleiemerke som ingen i klassen hadde noe kunnskap til fra før av. Men siden vi snart er ferdig utdannet hudpleiere/hudterapauter, er det greit å bli kjent med litt flere hudpleiemerker, slik at vi har bedre muligheter i arbeidslivet senere. Kort fortalt så fikk vi god læring, både teoretisk og praktisk, og kurset var veldig gøy! Ellers ble det en lang skoledag i går, i og med at det var kundedag rett etter at kurset med Gatineau var ferdig. Så skoledagen i går bestod av over 10 klokketimer, noe som resulterte i tre avspaseringstimer i dag. Deilig!Håper dere får en fin dag!
-Elise

Legg igjen en kommentar

