Starten på en ny uke

Hei! Nå håper jeg at dere har fått en fin start på uken! Jeg har i hvert fall hatt en veldig fin mandag. Jeg har ikke gjort noe spesielt akkurat, men humøret er virkelig på topp for tiden, som gjør dagene bra uansett! Ikke bare er humøret på topp, men energinivået er også skyhøyt! Linn-Kristin stakkar, har lurt i hele dag på om jeg har ADHD, eller noe, men nei – jeg er bare veldig glad! Og sånn som i dag har jeg bare smilt, danset og sunget for full hals av gamle, herlige sanger! Haha.

Ellers har jeg og Linn-Kristin vært på treningssenteret i dag, for å pumpe litt jern igjen! Vi har blitt skikkelig flink til å holde treningen oppe og trene fire-fem-seks ganger i uken, noe jeg er veldig stolt av! Trening har aldri vært en type «fritidsaktivitet» for meg, og noe som jeg har sett frem til å gjøre. Men nå synes jeg faktisk det er gøy å trene, believe it or not!

Et lite bilde fra gårsdagens tur på treningssenteret.
-Elise

Legg igjen en kommentar

