Endelig helg

Hei hei! Etter en tur innom skolen for å lese litt om aldring i helsefremmende og ta en kjemiprøve, (som forøvrig gikk veldig bra), gikk turen videre til bilverkstedet for å fikse eksosanlegget på bilen. De to eksospottene falt jo av for snart to uker siden, så jeg har jo kjørt rundt som en «Harley Davidson» siden. Uansett så var planen å få fikset det i dag, men siden alle delene ikke hadde kommet enda, må jeg bare smøre meg med tålmodigheten og vente til over helga. Ja ja, da får jeg bare fortsette å holde meg for øra når jeg kjører i de bratteste oppoverbakkene da…

Ellers har det jo endelig blitt helg! Endelig! Denne uken har vært så lang, så det å få noen dager til å sove lenge på, ha det gøy med venner og bare slappe av, skal bli godt! Men før dét skal jeg først kjøre Linn-Kristin til flyplassen, før jeg deretter skal ta meg turen på treningssenteret. Ogsåååå er det helg! Skal forresten hilse fra Marion, som sier hei ut av vinduet sitt… Hybellivet altså!-Elise

Legg igjen en kommentar

