Treningsmotivasjonen på topp

Hei hei! Nå er det ikke mer enn en knapp time siden jeg og Linn-Kristin kom hjem, etter ukens første treningsøkt. Som vanlig fulgte vi treningsprogrammet vårt med oppvarming på mølla, før det deretter ble et hardkjør med styrke på det forskjellige apparatene. Dette programmet har vi nå fulgt siden slutten på september, mellom 2-5 ganger i uken, og endelig begynner vi å se resultater! Bare det å øke på med tyngre og tyngre vekter på treningssenteret gjør meg mer motivert, men nå som jeg også begynner å se at musklene vokser – da kjenner jeg at motivasjonen er på topp! Men hele prosessen hadde vel gått litt fortere frem om jeg hadde skjerpet kostholdet mitt også, men akkurat der står jeg litt fast enda. Jeg liker jo å kunne kose meg 🙂

Ellers sitter jeg med koseklærne på, vått hår hengende ned til brystet, og med dynen over bena, og sitter og ser litt på TV. Og det skal jeg gjøre frem til jeg tar kvelden!

Ha en fin kveld!
-Elise

Legg igjen en kommentar

