Nok en gang et offer

Hei dere! Jeg har vært en ganske så dårlig blogger, nå den siste uka. Innleggene har ikke akkurat stått i kø, for å si det sånn, men jeg skal virkelig fortelle dere det at jeg har prøvd å lage mange! Den kjente skrivesperren har igjen tatt meg som et offer, og jeg sitter flere ganger om dagen med et nytt og blankt innlegg fremfor meg – uten hell. Som regel er det ingen bokstaver som rekker å komme ned på dokumentet, før jeg til slutt bare gir opp, og finner på noe annet.

Men hvis dere er interessert i hva jeg har gjort siden, så kan jeg fortelle dere at jeg har trent veldig mye, jeg har vært med venner, jeg har gjort skolearbeid, jeg har vært på kurs med Decléor, og jeg har funnet ut at bilen trenger et nytt eksosanlegg. Angående sistnevnte; bilen er ikke lenger en koselig liten familiebil, som den en gang var, men heller en bråkete rånebil! Og Marion hevder også at hun en morgen våknet av at jeg startet bilen, haha.Håper dere har det fint!
-Elise

Legg igjen en kommentar

