Søndagshygge

Hei mine kjære lesere! Nå er det rundt tre minusgrader ute. Det er stille på hybelen. Det eneste jeg hører lyden av er klokkene mine som slår sekunder om hverandre, og termometermåleren ute i gangen, som slår seg av og på hele tiden. Ellers er det stille. Og det er godt.

Jeg sitter ved kjøkkenbordet. Jeg er allerede kledd i en tykk genser og en bukse fra før av, men i tillegg til det sitter jeg under et pledd og har på meg ett par tøfler. På bordet står det en varm kakao, som jeg også varmer meg med. Koselig! Bare det å sitte her på en søndags ettermiddag er egentlig veldig koselig. Men koselig har jeg egentlig hatt det hele helga! Jeg har nemlig vært sammen med Julie og Malene helt siden fredag. Vi har overnattet med hverandre, sett TV, spist god mat, godterier, slappet av, snakket om alt og ingenting, og kjørt litt bil her og der. Men nå har vi omsider reist hvert til vårt. Ellers er dagens planer som følger; ta bilder, hente Linn-Kristin på flyplassen, jobbe med lekser, og rydde på hybelen.

Ha en fin dag!
-Elise

Legg igjen en kommentar

