Ny sesong, nye utfordringer

Det gikk ikke mer enn én kveld og én natt før jeg våknet til et snødekt syn utenfor, i dag tidlig. Rundt 30 cm med snø hadde i løpet av natten havnet ned på bakken, så i dag var det bare å kle seg godt. Minusgradene var mange, og det fikk jeg også bekreftet da jeg måtte grave frem bilen (ja, jeg har fått den tilbake!). Bilen var dekt med et tykt lag med snø, dørene var fryst fast, og vinduene måtte skrapes. Ellers var også veiene glatte, og selv med piggdekk og lav fart var det skummelt å kjøre!

Etter skoledagen av omme, måtte jeg nok en gang grave frem bilen, før jeg kom meg hjemover. Men hjem skulle jeg egentlig bare for å få i meg en matbit, før jeg satte meg på bussen inn til byen. Målet i dag var å finne noen nye vintersko, siden de andre vinterskoene mine ligger igjen hjemme i Romsdalen, og fordi Converse’ene (og støvler) ikke egner seg særlig til bruk om vinteren. Og sko ble det, og bildene av de kommer jeg sikkert til å legge ut i morgen. I mens, her er noen bilder fra dagen i dag.Alle bilene tok jeg i sentrum, hvor det var svært lite snø, som du ser.
-Elise

Legg igjen en kommentar

