Something new

Gina Tricot, farge 04 Sweet Kiss.

Etter en grei natt, en tidlig morgen og fire timer på skolen, var det endelig blitt helg! Endelig! Denne uken har virkelig tatt på, når det kommer til lange skoledager og lite søvn. Dagene har gått i svime etter at jeg bare har fått i gjennomsnitt 2-3 timer søvn om nettene, så jeg kjenner nå at det skal bli godt med two days off.

Ellers har jeg vært en tur i byen i dag. Dit reiste jeg sammen med Lena og Kristin en liten tur, for å se på tilbudene på Trondheim Torg. De fyller nemlig 20 år, og har derfor en god del tilbud på utvalgte butikker. Dessverre/heldigvis ble det nesten bare vindushopping på oss. Men etter en time fant jeg meg noen småting likevel. En leppestift, en øyenskygge og ett par votter, ble med meg hjem. Og alle disse tre tingene har jeg allerede forelsket meg i!Make Up Store, Eyedust Champion. 

Jeg turte ikke å åpne øyenskyggen når jeg tok bildene, i og med at jeg var ute og knipset bildene. Dette er nemlig en skygge i pudderform, men hvis du går inn HER, så kan du se hvordan den ser ut. Den er vel og merke litt lysere, litt mer gull-aktig i fargen, og myyye finere i virkeligheten, enn hva bildet viser!Gina Tricot.

Votter. Virkelig et must, her oppe i kulden!
-Elise

Legg igjen en kommentar

