I Ålesund med Mariann

Det er mange måneder siden jeg vandret rundt i Ålesund sentrum sist. Da var det vel enda sommer, og jeg var enda uvitende om at jeg ikke kom til å ha mulighet til å se denne vakre byen hver dag. Jeg gikk jo på skole her i fjor, men siden jeg nå har kommet meg til Trondheim, slår ikke mulighetene så ofte til. Men i dag fikk jeg endelig se den igjen. For i dag skulle jeg nemlig møte verdens sprøeste og herligste jente, nemlig Mariann, som gikk i klassen min i fjor! Hun hadde jeg ikke sett siden skoleslutt i juni, så det skulle bli koselig å møte henne igjen. Og koselig ble det! Latteren, humoren, sprøheten og gleden hun sprer rundt seg er bare til å bli smittet av, og at jeg hadde savnet henne, var det ikke noe tvil om.

Vi møttes på Moa, men reiste fort til leiligheten hennes og så film, før vi tok turen inn til sentrum. Jeg hadde jo aldri vært på Fjellstua før (toppen av Ålesund), som jeg har vært litt flau over å ikke ha vært, så nå tok vi turen opp – to ganger! Og utsikten derfra var jo bare helt nydelig!Ellers var vi også nede i sentrum en tur for å ta noen bilder, og for å vente på at solen skulle gå ned, slik at vi kunne ta noen fine kvelds-bilder av utsikten fra Fjellstua! Men disse bildene kommer ikke ut før i morgen.

Håper alle har hatt en fin dag!
-Elise

3 thoughts on “I Ålesund med Mariann

Legg igjen en kommentar

