Tidenes drittdag

Denne dagen her har seriøst vært tidenes drittdag! Hele dagen har bare bestått av uflaks og drit, bokstavelig talt. Det hele startet i natt da jeg nesten ikke fikk søvn i det hele tatt. Ett par timer før skolestart var alt av søvn jeg fikk meg, før jeg nesten forsov meg til skolen. Greit nok, det skjer ofte at jeg får dårlig tid før skolen, men nå skal dere høre:

Det er fem minutter til jeg skal kjøre til skolen. Jeg har verken pakket veska, spist mat, pakket mat, eller orientert meg for hva vi skal ha på skolen i dag. Likevel står jeg og sminker meg på badet (bra prioritering). Jeg har akkurat sminket meg ferdig, og skal legge foundationflaska (laget av glass) tilbake i sminkeveska. I det jeg skal ta den ut av hylla klarer jeg på et mystisk vis å gleppe den, og et brøkdel av ett sekund senere er hele badet dekket av foundation og galssprøt! Her snakker vi både i vasken, på speilet, på begge skapene, på veggene, på gulvet, utenpå doen, i doen, på klærne mine og på begge armene mine. I tillegg til dette har jeg selvfølgelig klart å kuttet meg inne i den ene hånden. Jeg står der bare og måper av sjokk og ser på klokka! Tror dere jeg var stressa da eller?

På veien til skolen sitter jeg og forteller Marion om hendelsen som skjedde på badet. Og akkurat i det jeg avslutter med å si «for en grusom morgen», så havner det plutselig en stor og brun fulgebæsj på ruta på bilen! Ellers har jeg også brent tunga og ganen min med en kopp te, i tillegg til at komfyren så ut til å nesten ta fyr, da jeg skulle sette inn middagen min! Og i tillegg til dette så ble den nesten brent – 10 minutter før den egentlig skulle være ferdig! Herregud! Hva er det som skjer i dag egentlig?!

Flere som har hatt en dårlig dag i dag eller?
-Elise

Legg igjen en kommentar

