Helgen min

Etter noen dager fravær fra bloggen – nok en gang, sitter jeg da her og skriver. Tiden til å blogge har rett og slett ikke vært tilstede, da jeg knapt har vært hjemme de siste dagene. På fredagen var jeg jo på skolen, så reiste jeg på trening, før jeg tok turen på det store og nye kjøpesenteret her i Trondheim, nemlig Sirkus Shopping. Jeg reiste dit sammen med Julie og Malene, egentlig bare for å se på kjøpesenteret. Ingen av oss hadde særlig med penger å shoppe for, og like greit var det da vi ikke fant oss noe heller 🙂

På lørdagen startet jeg også dagen med trening, og avsluttet den med en fest. Festen var faktisk veldig gøy denne gangen, i forhold til alle de andre ræva festene jeg har blitt dratt med på her oppe! Så til en forandring var stemninga super, og ikke minst var jo folka herlige!

Dagen i dag har derimot ikke vært så særlig innholdsrik. Jeg har egentlig bare sløvet, sett Friends på TV, spist og sovet. I tillegg til dette latskapet har jeg vært en tur utenfor og tatt bildene dere ser ovenfor, da jeg følte for å gjøre noe annet enn å bare sløve på sengen. Heh.

Har du hatt en fin helg?
-Elise

Legg igjen en kommentar

