Hjembygda på øyet

Det å sitte fire kvelder på rad og se hjembygda på «Gøy På Landet» på TV, var virkelig koselig! Jeg savner hjembygda, dialekten og ikke minst folkene utrolig mye, og tanken på at jeg er hjemme om bare én uke, er bare helt super! Det blir ikke mer enn fire dager hjemme, før turen går tilbake med fly til bartebyen, grunnet min ufattelige korte høstferie som bare er på to dager. Likevel skal det bli supergodt å komme hjem igjen!

Ellers har dagene siden sist gått mye til skole og skolearbeid. I går var jeg jo på skolen i over 10 timer, hvor vi hadde både kurs med bareMinerals og hadde kundedag rett etterpå. Så i går var jeg helt ferdig i kroppen da jeg først kom hjem. Planen var egentlig å reise på det nye kjøpesenteret, Sirkus, som hadde VIP-åpning i går, men siden jeg ikke rakk den planlagte bussen bare droppet jeg det. Det var egentlig like greit, siden det tydeligvis ble mye styr og kaos der i går, med både gasslekkasje og evakuering av bygget! I morgen går likevel jeg og Julie turen innom for å se senteret.
-Elise

Legg igjen en kommentar

