«Gøy På Landet» – Vestnes

Endelig skal TvNorge vise «Gøy På Landet»-episodene fra hjemstedet mitt, Vestnes! Dette skal bli vist mandag, tirsdag, onsdag og torsdag på TvNorge klokken 19.30 denne uken! Jeg gleder meg i hvert fall utrolig mye til å se igjen hjemstedet mitt, og ikke minst se hva som skjer! Og det tror jeg dere lesere også er, siden «gøy på landet» blir søkt opp på bloggen min hver eneste dag, og siden dette innlegget om innspillingen er det mest leste innlegget på bloggen min of all time!

Her er noen bilder fra da TvNorge var å spilte inn episodene i Vestnes i begynnelsen av juni:-Elise

Legg igjen en kommentar

