Latskap… hangover?

Formen etter gårsdagens festligheter er egentlig helt grei. Likevel har jeg ikke orket å gjort annet enn å kjøre hjem fra Julie, spist mat, slappet av i senga og sett TV frem til nå. Men nå er jeg drittlei av å høre klokka tikke avgårde tiden min, så nå er latsiden av dagen min herved over! Om litt skal jeg derfor ta fatt i å farge håret og etterveksten, som jeg har drøyet med i to uker nå, før jeg deretter skal sette meg ned med noen lekser som må være ferdig til i morgen!

Ha en fin kveld!
-Elise

Legg igjen en kommentar

