Malvik, du Malvik

Som om ikke Malvik er fin i seg selv, så ble den i hvert fall det i dag, da det er superfint vær her! Solen stråler, himmelen er blå, og temperaturen er heller ikke så verst! Det var en dag tidligere i uken jeg våknet til synet av rim på bakken, og en nedfryst bil med is på rutene. Men i dag derimot kunne jakken bli værende inne, og jeg kunne gå ute i bare t-skjorta. Men siden jeg fortsatt er forkjølet lot jeg ikke fristelsen vare i mer enn fem minutter, før jakka var på igjen!

Ellers så skal jeg snart ta turen til Melhus en tur, før jeg skal på fest på Tiller senere i kveld! Håper på en bra kveld!

Ha en fin kveld, dere!
-Elise

One thought on “Malvik, du Malvik

Legg igjen en kommentar

