FOTO: Blue sunset

Da jeg endelig var ferdig på skolen (19.10), og kom ut i det fri, møtte jeg en himmel full av farger. Rosa, lilla og rød, strålte utover hele trønderbyen. Og fast bestemt vare jeg på å få disse fargene på kameraet. Men tross den korte veien hjem, rakk jeg ikke å hente kameraet før fargene var forsvunnet. Typisk. Bedre lykke neste gang, si : )

Nå skal jeg snart legge meg, men før jeg kan sove må jeg lese gjennom notatene mine om seboré. Dette er temaet jeg har prøve om i morgen, og som jeg skal bruke resten av kvelden på å lære meg.
-Elise

Legg igjen en kommentar

