Trening, trening, trening

Da har jeg akkurat kommet hjem igjen, etter nok en fin joggetur nede ved fjæra. I dag har det blitt 4000 meter på meg, fordelt på to økter. Deilig! Både kondisen og styrken skal bedres betraktelig, og fortsetter jeg slik jeg har gjort de siste ukene, blir det nok bra til jul. I sted meldte jeg meg også inn på Lillesand Treningsstudio, noe som gir enda mer motivasjon for å trene mer! Likevel venter jeg med å trene der før torsdagen, da jeg skal få ordnet meg et treningsprogram først.Mine supergode joggesko!

-Elise

Legg igjen en kommentar

