Kebab, bingo og joggesko

Disse bildene ble tatt i går da jeg, Linn-Kristin og Sara var i byen. Jeg var på jakt etter noen nye joggesko, mens Linn-Kristin var på jakt etter en ny jakke. En jakke som typ ingen har her i Trondheim. Så etter noen timer leting, ble det til at vi satt oss ned på en café og kjøpte oss hver vår kebab! Mmm!

Senere på kvelden reiste vi på bingo! Ja, bingo! Jeg var egentlig ganske skeptisk på hele greia, ettersom at jeg forbinder bingo med eldre mennesker, som ikke har stort annet å gjøre. Og ja – jeg hadde vel egentlig rett i det. Der satt vi, tre ungdommer, med en haug gamlinger rundt oss. Heh, litt kleint kanskje? Ja ja, det var jo en opplevelse det også.

Noe innskudd av bingoen ble det dessverre ikke. Men noen nye joggesko – det ble det:New Balance.
-Elise

Legg igjen en kommentar

