Shopping i Trondheim by

Etter at en lang skoledag endelig var over, tok jeg og Linn-Kristin bussen innover til Trondheim sentrum for å shoppe litt. Klær stod i hovedsak siden garderobene skrek etter noe nytt til høsten!

Høsten er vel kanskje den fineste sesongen å handle i, siden butikkene er fulle av så mye strikk, skjerf, stilige bukser og jakker i vinrøde-, grønne- og gule farger. Jeg for min del fikk med meg både en genser, bukse og et skjerf, som jeg ble superfornøyd med! (Skal vise dere innkjøpene mine i morgen).

Linn-Kristin fikk også kjøpt seg noe. En skjorte med nagler, et skjerf og ett par sko. Likevel var det ikke nok for henne. Vi gikk og spradet rundt i alle Trondheims gater etter én spesiell jakke. Men da vi endelig fant butikken som hadde jakken i utstillingsvinduet, var butikken selvfølgelig stengt. Turen går derfor tilbake til byen i morgen, etter skolen!
-Elise

Legg igjen en kommentar

