Onsdagene fremover

Følelsen av å legge seg tidlig, nydusjet, i et nyvasket sengetøy, når du vet at skoledagen ikke begynner før 12.15 – er helt fantastisk! Jeg fikk ganske lite søvn natt til i dag, siden jeg leste til en prøve. Så i natt skal jeg bare slappe av, dra dynen opp til haka, og sove til jeg så og si våkner av meg selv! Noen fordeler må jeg jo ha, når jeg tross alt er på skolen til 19.10 på onsdagene. Apropos i onsdagene. Fremover skal vi begynne å ta imot kunder på skolen, og i morgen er min første dag med kunder her oppe i Malvik. Jeg både gleder og gruer meg litt, med tanke på at jeg enda ikke riktig vet hvor alle tingene på salongen er, men det går vel forhåpentligvis bra.
Jeg og Bjørg Marit, fra en av dagene i hudpleiesalongen på skolen i Ålesund.

God natt, sov godt!
-Elise

Legg igjen en kommentar

