Den fine gårsdagen

Gårsdagen var superkoselig! Som jeg skrev i det forrige innlegget mitt, så skulle jeg avsted for å møte Linn, som jeg ikke hadde sett på to måneder (skrev feil sist). Og i går på IKEA, fikk jeg endelig se henne igjen. Smilet, latteren og gleden hun sprer rundt seg er bare helt fantastisk, så det var ikke rart jeg hadde savnet henne!

I ett par timer gikk vi rundt og handlet både stort og smått på IKEA, før vi tilslutt kjørte hvert til vårt. Jeg for min del kjørte ikke akkurat hjemover, men tok heller turen til tante Jorunn og onkel Stig, hvor også Mette, Kim Are, Alexander og en kompis av han var tilstede. Jeg kom til dekket bord med taco i går, og reiste ikke hjem før nå i kveld, siden det ble så seint i går kveld. Men kjempekoselig har jeg i hvert fall hatt det her også!
-Elise

Legg igjen en kommentar

