Jeg har det bra!

Når venner og familie begynner å bli bekymret over at jeg blogger med så store mellomrom og begynner å etterlyse innlegg, så må jeg nesten bare finne skribenten i meg og blogge litt oftere! Jeg har jo planer å blogge så mye som mulig, spesielt nå som jeg bor ca. 250 km borte fra familien og vennene mine hjemme 🙂

Uansett, jeg lever i hvert fall, og alt står bare bra til! For øyeblikket sitter jeg i senga og slapper av, etter at dagens middag bestående av chicken tandori er kommet i magen. Planen for dagen var egentlig å reise inn til byen for å skaffe meg ett sånt busskort, gjeldende for Trondheim, slik at jeg slipper å bruke bilen så mye. Men siden timeplanene på skolen er helt merkelige, og jeg begynte å lage middag rett etter skolen så rakk jeg ikke det i dag dessverre. Kanskje jeg rekker det i morgen istedenfor?

Et innlegg med bilder av hybelen min kommer senere i kveld, så stay tuned!
-Elise

Legg igjen en kommentar

