Parasailing – what a feeling!

14. august 2012.At Kata Beach var en veldig fin strand, fikk vi oppleve da vi var her på torsdagen. Den dagen gjorde vi ikke stort annet enn å bare slappe av med sol og bad, med en kald drikke i hånden. Men i dag derimot, hadde jeg ett (stort) ønske. Jeg ville prøve parasailing! Dette var noe vi hadde sett at de gjorde her på Kata Beach, da vi var her forrige gang. Men da fikk jeg ikke prøvd det fordi jeg var så treg å bestemme meg om jeg skulle eller ikke, og plutselig pakket de sammen «fallskjermen»! Så i dag skulle jeg!

1500 baht skulle de ha for at jeg skulle få prøve parasailing, noe som tilsvarer 300 kroner. Det var vel egentlig litt dyrt, men så heldig som jeg var så betalte Mamma og Pappa «turen» til meg.Da jeg kom ned igjen, kunne jeg ikke annet enn å smile fra øre til øre! Det å henge og dingle i løse lufta i flere titalls/hundre meter(?) over havet, er noe av det mest fantastiske jeg har opplevd i hele mitt liv! Til vanlig bruker jeg å ha litt høydeskrekk, men dette var bare en helt fantastisk- og befriende følelse! Følelsen kan ikke beskrives med ord, men det må rett og slett oppleves! Alt jeg kan si er vel at turen virkelig var verdt alle de 300 kronene!
-Elise

Legg igjen en kommentar

