Imponerende «FantaSea Show»

God kveld, alle lesere! Først og fremst må jeg bare starte dette innlegget med å gratulere Mamma så utrolig mye med bursdagen! Når noen har bursdag, må vi jo selvfølgelig finne på noe ekstra gøy! Så til dagen i dag hadde vi skaffet oss billetter for det største showet i Phuket, nemlig Phuket FantaSea Show!Dette var bilen (eller russebussen som vi kalte den), som bringte oss tur/retur fra hotellet.

Forventningene for kvelden var store – men at det skulle bli  bra, hadde vi ikke trodd. Området ved FantaSea minnet meg veldig om Disneyland, noe som selvfølgelig bare bringte frem gode minner og glede. For som i Disney var det også her små butikker med suvenirer, flere restauranter og i tillegg figurer som gikk rundt omkring . Og istedenfor Mikke Mus, gikk det elefanter og thailandske mennesker i tradisjonelt kostyme rundt omkring.
Den fine familien min.Matsalen til FantaSea, som også skal være ett av Asias største!Teateret som kan romme 3000 gjester.
Etter en god middagsbuffet, var det tid for showet. Men fra showet har jeg dessverre ingen bilder ifra. Her ble jeg nemlig fratatt både speilreflekskameraet mitt og iPhonen min, på grunn av at fotografering og video var ulovlig. Men herregud så bra det var! Dansere, akrobater, trylling, elefanter, vannbøfler, geiter, duer, høner og tigre, var ting/mennesker/dyr man kunne se! Alt var så profesjonelt, og til og med dyrene visste nøyaktig hva de skulle gjøre til enhver tid!

Nå ble dette veldig kort fortalt, men jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive for å få opplevelsen best mulig fortalt her i skrivende stund. Men jeg ble i hvert fall veldig imponert, og seriøst, hvis du skal til Phuket; reis på FantaSea Show! Det er virkelig en opplevelse å ta med seg videre 🙂 Her er forresten en film om FantaSea, hentet fra YouTube:


-Elise

Legg igjen en kommentar

