Soling og sånt


Hei! Nå begynner klokken å nærme seg 02.00 på natta her i Thailand, men enda har verken jeg eller Andreas sovnet. Vi sov begge utrolig dårlig forrige natt, og fikk bare fire timer med søvn før vi ble vekt til frokost. Derfor er det mer eller mindre ett under at vi begge fortsatt er våken – 17 timer senere! Ellers så har dagen i dag vært veldig fin. Solen har stått midt på himmelen, og temperaturen har ligget på rundt 35-40 grader. Helt greit for oss, som lever late dager ved bassengkanten!

Brunfarge trenger vi litt av alle sammen (utenom Pappa som så og si er svart fra før av…). Men i dag har vi vært litt forsiktige. Andreas har allerede blitt litt solbrent, og jeg og Mamma har ligget i skyggen i redsel for å bli solbrent. Etter gårsdagens soling ble vi begge litt ekstra rød. Derfor valgte i hvert fall jeg å gå opp fra 30 til 50 når det gjelder faktor på solkremen i dag. 50 liksom! Det har aldri skjedd før!Etter vel fire timer ved bassenget, tok vi turen ut for å spise. På en restaurant ikke lange veien fra hotellet, satt vi oss ned. Og i hele tre timer satt vi og skravlet, spiste god mat, drakk og spilte spill. Ellers ble det litt shopping ute i gatene etter det. Denne gangen var det en ny bikini som ble meg med tilbake på hotellet!

Men nå må jeg nesten runde av innlegget, og prøve å få meg litt søvn. I morgen skal vi nemlig opp grytidlig, for å se Phuket til «Big Buddha»!
-Elise

Legg igjen en kommentar

