Bang Tao Beach

Torsdag 2. august 2012.Det å våkne i en god og myk seng i ett hotellrom i fantastiske fine Thailand, var en helt fantastisk følelse. Det å våkne opp og vite at man endelig kan slappe av, sole seg, bade, nyte livet og kose meg – er rett og slett en drøm! Så etter en god frokost nede ved stranda, gikk jeg rett opp på hotellrommet for å smøre meg inn med solkrem, ta på bikinien, pakke med lesestoff-, solbriller og handduk i en bag, for deretter å gå ned til bassengkanten for å sole meg og for å bade.

Nede ved stranda, Bang Tao Beach, hadde vi ingen planer om å bade. Store bølger, sterk undervannsstrøm og rødt flagg, var verken fristende eller trygt. Men etter noen timer gikk vi en liten tur uti likevel, bare for å si at vi har badet i Det Indiske Hav 🙂Pappa som koser seg i badebassenget ved hotellet. Indiahavet ved Bang Tao Beach.Ellers har jeg og Mamma bestilt oss time til massasje klokken 09.00 i morgen tidlig! Can’t wait! Håper dere har det fint hjemme i Norge!
-Elise

Legg igjen en kommentar

