Thailand dag 1

Hei! Etter 30 lange timer med reising, var det godt å endelig lande på flyplassen her i Thailand. Og etter innsjekk i landet, var det godt å finne igjen bagen som vi ikke hadde sett siden vi var i Ålesund. Så da bagasjen var hentet møtte vi Pappa, og gikk deretter ut for å finne oss en taxi.

Etter å sitte på taxien som kjørte i gale, thailandske gater i knappe 15 minutter, kom vi frem til hotellet vårt. Sunwing Resort & Spa, heter hotellet som ligger helt ved Bang Tao Beach i Phuket. Hotellet er kjempefint, koselig og rent. Men hva som er rundt av aktiviteter, er jeg enda usikker på. For øyeblikket ligger vi bare og slapper av. Andreas sover, mens jeg prøver for harde livet å få ned hevelsene i føttene og leggene mine, som jeg pådro meg på den ekstremt lange flyturen fra Qatar. For det å sitte i 9-10 timer i samme fly, er virkelig en hard prøvelse fant jeg ut. Smertene var store, men at de var begynt å hovne visste jeg ikke før jeg ble våt på beina og måtte ta av meg sokkene. Da hadde jeg allerede gått mye i gangene og strekt- og tøyd kroppen mye, i redsel for å få hovne opp i beina. Tydeligvis var det ikke nok.
Ellers har vi ikke gjort så mye annet enn å slappe av på hotellrommet, spise middag nede ved stranda, og sitte på verandaen og kose oss.
-Elise

Legg igjen en kommentar

