På Gardermoen

Hei, alle morgenfugler! Nå sitter jeg faktisk på Oslo Lufthavn, Gardermoen! Hihi. Og med det kan jeg jo si at det endelig er blitt min tur til å reise mot varmere strøk, og bort fra dette kalde og grå landet! Denne gangen skal turen gå til den andre siden av jordkloden, nemlig til herlige Thailand! Åguud som jeg gleder meg til å kunne møte på sol, varme, hvite strender og paradis!Meeen, det er fortsatt mange timer til mitt neste fly skal gå. Så ett par hundre runder med kortspill, noen Frappuccinos på Starbucks, en pizza på Peppes, noen timer søvn på en random benk og en utlest bok – må vel til, før jeg kan komme meg videre. Men når jeg først skal avgårde, skal jeg både innom Qatar og Malaysia, før jeg tilslutt ender opp ved hovedmålet mitt; Thailand, nærmere bestemt Phuket! Jeg har aldri vært lengere inn i Asia enn i Tyrkia, så det skal virkelig bli spennende å få oppleve litt mer av Asia, og kulturen der!Blogges i Asia!
-Elise

Legg igjen en kommentar

