Shop til you drop


Hei! Som sagt så skulle jeg hjemover til Romsdalen igjen i går, etter en veldig fin sommerjobb-måned i Selje. Og etter fire timer bak rattet, kom jeg endelig hjem, hvor besøket fra trønderlaget ventet. Julie var én av dem, og hadde ett stort ønske om å få reise på shopping mens hun enda var her. Og siden jeg nå har fått lappen, ble jeg ikke tung å be da hun spurte meg om vi kunne ta oss en tur til Ålesund. Så det gjorde vi i dag!Etter noen topper, bukser og smykker rikere, reiste vi fornøyde og glade hjemover igjen 🙂

Senere i kveld blir det bursdagsfeiring med kaker og god stemning her hjemme, ettersom at Mette (moren til Julie) har bursdag i dag! Ha en fin kveld!
-Elise

Legg igjen en kommentar

