Sommeridyll

Skrevet den 24. juli klokken 22.00.

Hei, alle sammen! I dag har det vært en helt fantastisk fin dag her i Selje! Sol, vindstille og varmt! Dette er tre stikkord som jeg knapt har sett snurten til to-tre ganger før, den siste måneden her. Men heldigvis kom fineværet igjen. Og siden dette var den aller siste hele dagen min her i Selje, så fikk jeg med andre ord en veldig fin avslutning på sommerjobb-måneden min. Ikke bare på grunn av været, men da vi var ferdig på jobb, bestemte nemlig jeg og Sissel oss for å bytte behandlinger på hverandre. Det vil si; hun ville ha en hudpleie av meg, og jeg ville ha en massasje/muskulering av henne til gjengjeld. For etter at jeg har stått og tatt behandlinger i ørten timer hver dag, kjenner jeg godt at det har tæret på kroppen min.Da klokken slo syv var vi ferdig for dagen, og jeg skulle ut. Ut i det nydelige sommerværet, vi endelig hadde fått! Men det var ikke bare fordi jeg ville ut i den fine været, men i hele sommer har jeg hatt ett mål om å klare å bade i Stadthavet. Og siden det var den siste dagen min her i Selje i dag, måtte jeg i hvert fall prøve meg uti!Og jepp – jeg klarte å komme meg uti og ta noen svømmetak, selv om det var ganske så kaldt! 🙂Håper dere også har hatt en fin dag!
-Elise

Legg igjen en kommentar

