Massasje, ja takk!

Etter én måned med jobbing så og si hver dag, visste jeg at kroppen min kom til å reagere, med smerte, vonde muskler og utmattelse, en eller en annen gang i denne perioden. Og i dag skjedde det. Da dagen endelig var ferdig var kroppen min rett og slett død. Alt verket, og jeg følte meg helt «tygd og ut-spytta», og jeg måtte nesten krype tilbake til hotellrommet.

Hver dag står jeg jo i timevis og tar massasje (og andre behandlinger) på andre, og du aner ikke hvor fristet jeg selv blir av å se på kundene mine, som ligger der og får massert bort de ømme og stive musklene og knutene sine! Men heldigvis for meg, så har Sissel lovt meg en noen behandlinger i morgen – og da skal jeg ha massasje. No doubt!

Ellers har jeg faktisk bare to dager igjen på jobb, før jeg har ferie! Jeg storkoser meg jo her i Selje, ikke missforstå, men som sagt så sliter jeg meg helt ut hver dag, og orker ingenting når dagens jobb endelig er over. Og det er vel også grunnen til at jeg bare vet hvor stranda, puben, fire butikker, oppgangen til fjellet, fotballbanen og banken er. Noe mer har jeg faktisk ikke peiling på hvor er, siden jeg bare bruker å slenge meg ned på senga for å slappe av, når jeg er ferdig på jobb. Men jeg klager ikke! Det var jo tross alt jeg som spurte om å kunne få jobbe her i sommer. Det var jeg som tok kontakt med hotellet, og det er jeg som sier ja til å jobbe så mye som jeg gjør. Men når lønna endelig kommer inn på kontoen min, vet jeg at jeg kommer til mene at alt strevet var verdt alt strevet! 🙂-Elise

Legg igjen en kommentar

