Min første selvstendige langtur

Etter en god natt søvn, var det for en gangs skyld godt å stå opp tidlig, ta seg en lang dusj, lage seg en god frokost, og bare slappe litt av, før dagens planer stod for tur. I dag skulle jeg nemlig ta turen til Ålesund, hvor jeg skulle møte Linn (som også har tatt lappen nå nylig!), før jeg deretter skulle kjøre av gårde mot Selje og Selje Hotel igjen. Men denne gangen skulle jeg ikke ta noe buss! Nei, i dag skulle jeg kjøre nedover den 4-timers lange turen selv! 😀20120717-212251.jpg
Linn og meg 🙂

Kjøreturen nedover til Selje gikk veldig bra! Jeg skulle jo kjøre 4-5 timer alene for første gang, så det var jo veldig spennende å se hvordan dette skulle gå, men alt gikk som sagt veldig bra. Det eneste som var litt kjedelig med turen var vel været. Vindusviskerne måtte nemlig på og av hele tiden, ettersom at det regnet og var opphold om hverandre hele tiden. Men uansett, nå har jeg kommet meg trygt og frem til Selje. Og hit kom jeg rundt 19.40-tiden, og sitter for øyeblikket bare og slapper av på hotellstua.20120717-212802.jpgHa en fin kveld!
-Elise

Legg igjen en kommentar

