Dette må feires!

Gårsdagen var kjempefin! Som jeg skrev i det forrige innlegget mitt så besto jeg førerprøven i går, og reiste dermed rett hjem med gledestårer og et midlertidig førerbevis i hendene! Mamma møtte meg ved bussholdeplassen, og jeg fikk deretter kjøre hjem de siste kilometerne hjem – for første gang uten som en selvstendig sjåfør!

Etter en liten stund hjemme kom tante Jorunn og onkel Stig på besøk. De hadde egentlig tenkt å overraske meg i Selje, men da de hørte at jeg var i Ålesund i dag fordi jeg skulle ha en «kjøretime», kom de heller rett til Romsdalen. Og da de hørte at jeg hadde fått lappen, var det ikke et spørsmål en gang – tante skulle bake kake til meg! Akkurat da trodde jeg at det bare var tull, men det var det ikke! Da jeg på kvelden (noen timer senere) kom hjem igjen, etter å ha vært på besøk med Marina, hadde tante Jorunn laget kaken hun lovte meg! Mmmm, så god den var, og så stolt jeg følte meg 😀


Søte og snille tante Jorunn som hadde laget kake til meg! Meg og onkel Stig.

Tante Jorunn og Andreas.

Mamma stod som fotograf, så hun var også tilstede!
-Elise

Legg igjen en kommentar

