Nå er det flytting på gang

Hei hei! Det har vært lite blogging på meg den siste uka, men med treigt og begrenset tilgang til Internettet på hotellet, har jeg rett og slett ikke orket å tatt meg bryet. Jeg har vel egentlig ikke hatt så veldig mye å skrive om heller, ettersom at jeg bare har jobbet, spist og sovet. Men siden jeg er tilbake på bloggfronten (i hvert fall for noen dager), er fordi jeg har kommet hjem til familien igjen. Her skal jeg være over helga, siden jeg holder på å ska flytte fra hybelen min i Ålesund, og fordi jeg skal ha en kjøretime igjen på mandagen!

Dagen i dag har med andre ord blitt brukt i Ålesund, sammen med Mamma, Andreas og tante Johanne. Jeg fikk øvelseskjøre med bilen til Mamma, og vi fikk med oss tante som har minibuss, noe jeg trengte for å kunne frakte med mange av tingene mine fra hybelen. Andreas var som sagt også med, fordi han skulle endelig få flyttet inn litt ting på den nye hybelen hans! Han skal nemlig flytte til Ålesund og begynne på skole der til høsten, noe jeg tror han gleder seg veldig til.

Her er forresten noen bilder av hybelen min, som jeg lovte å legge ut for snart ett år siden!! Jeg var vel litt sen med å legge ut bilder av den, siden jeg nå holder på å flytte. Men bedre sent enn aldri. Disse bildene ble i hvert fall tatt i april;Ellers var vi også på favorittrestauranten min på Moa, Fellini, og tok middagen der før vi dro hjem igjen. Dette var altså noen timer siden. Så nå er lørdagsgodtet kommet på bordet, og lørdagsfilmen er klar. «Along Came Polly», heter den. Ha en fin kveld!
-Elise

Legg igjen en kommentar

