En hardtarbeidende Romsdaling i Selje

Skrevet klokken 03.15 i natt.


Nå har jeg endelig kommet meg tilbake på hotellrommet igjen, etter en veldig lang, stressende, men gøy dag. For i dag har jeg nemlig jobbet i syv timer på thalassoen oppe på hotellet, og deretter fem timer som dørvakt og ryddepike på en bar. På baren skulle det nemlig komme en trubadur og spille til fest, mens jeg skulle være dørvakt, ta betaling, sjekke legitimasjon og rydde. Egentlig var jeg ganske utslitt etter de timene jeg hadde hatt oppe på thalassoen, men jobben nede på baren gikk helt fint når jeg fikk møte så mange herlige mennesker, som jeg gjorde! For det var mange som kom. Mange flere enn jeg trodde det fantes av innbyggere i Selje! Men plutselig var baren stappfull av herlige Seljeværinger, noe som selvfølgelig var veldig gøy.

Noe som også var veldig gøy, var at alle folkene som kom, så ut til å bli like overrasket og begeistret av å se en Romsdaling sittende som dørvakt. Men haha, det var egentlig bare gøy, siden alle var så utrolig hyggelige og pratsomme (og flørtende). Tror faktisk ikke jeg satt mer enn to minutter uten at det kom noen som ville snakke med meg, haha.

Men nå, etter 12 timer med hard jobbing, kjenner jeg at det er godt at det nå er slutt. For ikke nok med at kroppen verker, men om mindre enn seks timer skal jeg opp på jobb igjen! Aaaahh… Ja ja, jeg smiler vel når jobbingen gir resultater på kontoen, hehe 🙂

Håper dere også har hatt en fin lørdag!
-Elise

Legg igjen en kommentar

