Trondheim blir et faktum

Det ble en sen morgen for meg i dag, i og med at jeg hadde fri for avtaler og spesielle ting jeg måtte få unna. Deilig egentlig, siden jeg har hatt så utrolig mye å gjøre i det siste! Men nå sitter jeg for øyeblikket i sofaen og leser om alle som har kommet inn på forskjellige skoler til høsten! Egentlig veldig spennende, siden jeg er så nysgjerrig av meg!

Jeg for min del kom i hvert fall inn på Malvik vgs, noe som betyr at jeg skal flytte til Trondheim og ta siste året på hudpleie der. Hvor jeg skal flytte til, setter jeg enda spørsmål ved. Men forhåpentligvis får jeg noe svar på annonsene jeg har satt inn her og der!Hvilken linje/skole kom du inn på?
-Elise

Legg igjen en kommentar

