Kjøring og sånt

Hei! Da har jeg endelig kommet på hybelen igjen, etter en lang dag med kartkjøring og risikoteori, angående lappen! I cirka tre timer kjørte jeg rundt på Sunnmøres små og store steder, hvor jeg fikk i oppgave med kjørelæreren min om å kjøre til forskjellige destinasjoner.

Atlanterhavsparken, Giske kirke, Vigra flyplass, Alnes og Sunnmøre museum, var destinasjonene jeg skulle finne frem til, ved hjelp av ett kart. Vigra flyplass var faktisk det eneste stedet jeg visste hvor var, resten måtte jeg lete etter på kartet. Men det var jo gøy å kunne bli litt mer kjent rundt om kring! Her er forresten to bilder jeg tok med iPhonen på Alnes:Den avsluttende risikoteorien er jeg også ferdig med i dag! Så nå er det ikke mye som står igjen før førerprøven! Og forhåpentligvis har jeg lappen i boks innen sommeren er over!
-Elise

One thought on “Kjøring og sånt

Legg igjen en kommentar

