Selje – Ålesund – hjem – Selje

God kveld, alle sammen! Det er virker som at mange av dere tydeligvis blir litt forvirret over at jeg reiser så mye for tiden, og klarer ikke helt å henge med på hvor jeg befinner meg til enhver tid. Dette skjønner jeg veldig godt, i og med at jeg skriver innlegg på forskjellige steder hele tiden! I skrivende øyeblikk sitter jeg faktisk på hybelen min i Ålesund. Og hit kom jeg for cirka to timer siden, etter ca. fire timer reise fra Selje med buss og båt.

Dere har kanskje fått med dere at grunnen til at jeg er så mye i Selje for tiden, er fordi jeg har fått meg sommerjobb på hotellet der? Vel, jeg jobber i hvert fall på Selje Spa Thalasso, som er en avdeling på Selje Hotel. Der jobber jeg med alt som har med thalasso, hudpleie og massasje å gjøre, noe jeg trives godt med. Men noen ganger har det seg slik at jeg må ta turen oppover til Ålesund igjen. Ikke fordi jeg er sliten og lei av jobben eller noe sånt, men det er fordi jeg har kjøretimer! Jeg holder jo på med å ta sertifikat på bil for tiden, og da trenger jeg jo både langkjøring, kartkjøring, risikoteori og andre slike kjøretimer. Derfor blir det til at jeg må ha meg noen dager i Ålesund, hvor jeg også ofte tar meg litt tid til å stikke hjem til hjembygda, for å hilse på familen der.

Håper dere skjønte litt mer nå 🙂
-Elise

Legg igjen en kommentar

