På toppen av Risnakken

Hei! Gårsdagen var en veldig fin dag å tilbringe i Selje! Det var gode temperaturer, vindstille og sola skinte i flere timer, før skyene tok til å dekke til himmelen. Jeg for min del jobbet jo (selvfølgelig) da været var på det beste, men fikk meg en veldig fin tur på Risnakken mens det enda var varmt og fint ute.
Ellers hadde også planer om (i hvert fall prøve) å kjøle meg ned i sjøen, da jeg kom ned fra Risnakken. Men siden jeg plutselig fikk flere kunder på Thalassoen, og fikk grusomme voksesmerter(!) utover kvelden, droppet jeg det hele. Bading får jeg heller ta tid til en annen dag det er varmt og fint ute 🙂

-Elise

Legg igjen en kommentar

